Interaktywny monitor Newline – efektywna praca zdalna

Interaktywny monitor Newline – efektywna praca zdalna

31.03.2020 Aktualności

Wiele firm otwiera się na home office i oswaja nowe technologie. Zdalna praca, komunikatory, wideokonferencje, udostępnianie plików do wspólnej pracy i działania online stają się dziś codziennością. W sytuacji kiedy klasyczne spotkania przestają być możliwe, albo są trudne do zrealizowania korzystamy z cyfrowych rozwiązań. Menedżer inicjujący cyfrowe spotkanie z siedziby firmy potrzebuje intuicyjnego narzędzia, które pomoże mu efektywnie pracować.

Mając do dyspozycji monitor Newline możemy wspólnie pracować nad dowolnymi plikami korzystając z funkcji rozpoznawania gestów Windows 10. Intuicyjnie i efektywnie. Co ważne po zakończonej pracy możemy wysłać plik nie jako zrzut ekranu, który każdy z uczestników musiałby przepisywać samodzielnie, tylko jako właściwy, edytowany materiał ze wspólnie naniesionymi zmianami. 

Gama interaktywnych monitorów Newline obejmuje obecnie pięć serii (RS+, ATLAS, MIRA, NAOS IP oraz X). Każde z urządzeń współpracuje z rozwiązanymi wideokonferencyjnymi. W wyższych seriach kamery i mikrofony są standardem, w niższych dostępne są jako opcja.

Monitor Newline może być wyposażony w komputer OPS – urządzenie, które spełni wszystkie funkcje komputera czyniąc z monitora All-in-one. Można też korzystać z podłączonego laptopa. Wideokonferencję inicjujemy za pośrednictwem Skype, Teams czy popularnego obecnie Zoom. Korzystając z tego ostatniego oprogramowania w bezpłatnej wersji można zorganizować spotkanie do 100 uczestników na maksymalnie 40 minut. Ponosząc miesięczny koszt licencji pozbywamy się limitów. Monitory Newline świetnie współdziałają z Zoom, mamy możliwość zaplanowania spotkania i zaproszenia uczestników, wszyscy mogą widzieć się i słyszeć, mogą też udostępniać sobie materiały.

Korzystając z monitora Newline każdy udostępniany plik – tekstowy Word, Excel, Power Point czy PDF, a także strona www albo materiały graficzne możemy omawiać nanosząc adnotacje i zmiany widoczne dla wszystkich uczestników. Co cenne korzystamy przy tym ze wszystkich gestów Windows 10 – przesuwany, powiększamy/zmniejszamy, piszemy, a także wymazujemy nasze notatki. Wszystko to widzą uczestnicy wideokonferencji, co pozwala im na aktywny udział w spotkaniu.  Pliki możemy udostępnić uczestnikom spotkania za pomocą funkcji MS Office „Udostępnij” lub po prostu pocztą elektroniczną. Nie będzie to tzw. zrzut ekranu tylko nadal plik Excel, Word itd. z naniesionymi zmianami. To bardzo ważne, ponieważ zapewnia to efektywne wykorzystanie czasu.

Atutem cyfrowych narzędzi jest optymalizacja czasu. Korzystając z wideokonferencji nie tracimy go na dojazdy. Od strony IT również nie ma większych wymagań, gdyż nie ma konieczności instalacji specjalny programów czy sterowników. Z monitorami Newline dodatkowo nie tracimy czasu na naukę narzędzi ponieważ są one równie intuicyjne jak nasze smartfony, a efekty pracy otrzymujemy w formie nie wymagającej korekty.

Demo Options

Background only applies for Boxed,Framed, Rounded Layout