Indeks: G060101A011
5 352 zł brutto
5 352 zł brutto
Całość zapakowana w elegancką i wytrzymałą walizkę z paskiem i kluczykiem, która ułatwia przechowywanie i transport. Dzięki walizce wszystkie roboty i akcesoria są trzymane w jednym miejscu co niewluje ryzyko zgubienia czy ich uszkodzenia.
Całość zapakowana w elegancką i wytrzymałą walizkę z paskiem i kluczykiem, która ułatwia przechowywanie i transport. Dzięki walizce wszystkie roboty i akcesoria są trzymane w jednym miejscu co niewluje ryzyko zgubienia czy ich uszkodzenia.
Z odpowiedzią przychodzi edukacyjny robot Thymio. Z zewnątrz niepozorny jak szwajcarski scyzoryk, w środku kompleksowo wyposażone narzędzie ułatwiające naukę programowania. Wyróżnia się łatwością obsługi i uniwersalnością – współpracuje z 5 językami programowania. Dzięki temu może być z powodzeniem użytkowany przez przedszkolaków, jak również studentów uczelni wyższych. Robot jest gotowy do nauki programowania od razu po wyjęciu z pudełka, dzięki 6 zaprogramowanym trybom.
Thymio jest gotowy do użycia od razu po wyjęciu z pudełka – dzięki gotowym trybom można korzystać z robota bez znajomości jakiegokolwiek języka programowania, a nawet bez konieczności posiadania komputera. To wygodne rozwiązanie do pracy z najmłodszymi dziećmi. Uruchomiony Thymio będzie podążał za ręką lub zatrzyma się przy krawędzi stołu.
Thymio obsługuje 5 języki programowania o różnym stopniu zaawansowania: VPL, Scratch, Blockly, Aseba i Python. To właśnie dzięki temu przygodę z Thymio można rozpocząć już w przedszkolu i kontynuować ją przez wszystkie etapy edukacji.
Tak łatwy w obsłudze, że pierwszy program można stworzyć już w 5 minut! To oprogramowanie zawiera tryb podstawowy i zaawansowany, dający dostęp do większej liczby funkcji, takich jak warunkowanie zachowań robota przy powtórzeniu tego samego zdarzenia, akcelerometr czy zegar. To świetny wstęp do nauki logiki i koncepcji programowania.
Dzięki Scratch Thymio może współpracować z komputerem użytkownika – umożliwia prezentację na ekranie wartości pochodzących z czujników Thymio lub stworzenie historii oraz gry wideo, która wykorzysta Thymio jako kontroler. Scratch wprowadza nowe pojęcia, jak warunki, pętle i zmienne.
Blockly to alternatywa dla Scratch - połączenie wizualnego i tekstowego języka programowania. Korzysta z pojęć z zakresu programowania, takich jak warunki, zmienne, funkcje matematyczne, pętle. Umożliwia tworzenie podprogramów, aby jeszcze bardziej rozbudować strukturę kodu. Podczas tworzenia programu za pomocą łączenia bloczków z fragmentami kodu, w czasie rzeczywistym w oknie po prawej stronie generowany jest kod w postaci pełnego języka tekstowego, co pomaga w podnoszeniu umiejętności i przejściu na wyższy poziom programowania.
Zaawansowany język programowania opracowany dla Thymio, bazujący na JavaScript - daje precyzyjną kontrolę nad wszystkim, co znajduje się wewnątrz robota Thymio. Umożliwia uzyskanie bezpośredniej informacji zwrotnej z czujników i wyświetlanie wartości w czasie rzeczywistym. Thymio może używać niestandardowych dźwięków zapisanych na karcie SD, reagować na wiele zdarzeń w tym samym czasie, a nawet sterować innym robotem bezprzewodowym w tej samej sieci.
Najprawdopodobniej słyszałeś o języku programowania Python. Cieszy się on bardzo dużą popularnością w dzisiejszych czasach. Python jest:
Jego składnia jest relatywnie prosta. Aktualnie jest szeroko stosowany w wielu domenach i posiada bardzo dużą społeczność z mnogą liczbą bibliotek. Python jest także językiem interpretowanym, co oznacza, iż na komputerze zawsze musi być interpreter, który uruchamia kod bezpośrednio, bez kompilacji, w przeciwieństwie do języka takiego jak C++, w którym najpierw potrzebny jest kompilator do utworzenia pliku wykonywalnego, lecz ten plik wykonywalny można uruchomić nawet bez zainstalowanegokompilatora.
Thymio jest robotem z otwartym kodem źródłowym, dzięki temu może być stale rozbudowywany.
Uczniowie mogą kontynuować naukę programowania w domu – wystarczy komputer z zainstalowanym oprogramowaniem. Poprzez Aseba Studio zyskują dostęp do symulatora, w którym będą programować wirtualnego Thymio. Dzięki temu mogą szlifować umiejętności zdobyte na lekcjach lub - odwrotnie - rozpocząć naukę programowania, zanim zaczną używać prawdziwego robota.
Robot z otwartym kodem źródłowym, który może być używany zarówno w przedszkolu, jak i na uniwersytecie. Robot występuje w wersji Thymio i Thymio RF - w tym przypadku do zaprogramowania nie trzeba go podłączać do komputera za pomocą kabla. W wersji podstawowej podczas przesyłania kodu robot musi być podłączony do komputera, po zaprogramowaniu działa bezprzewodowo.
Najłatwiejszy sposób na wdrożenie Thymio w klasie. Zestaw zawiera 6 robotów (w wersji podstawowej lub z łącznością bezprzewodową), ładowarkę z 6 portami USB do jednoczesnego ładowania wszystkich robotów, pilota zdalnego sterowania oraz zestaw gotowych ćwiczeń Thymio Challenge Activities. Jest to także świetny sposób na przechowywanie robotów i przenoszenie ich do innej klasy.
Aż 30 gotowych ćwiczeń, które pozwolą odkryć możliwości Thymio, 10 arkuszy z dodatkami do modyfikacji wyglądu robota i wykorzystania w ćwiczeniach oraz tor do jazdy, które pozwolą w pełni wykorzystać jego możliwości. Zestaw zawiera także przewodnik w formacie A2 wyjaśniający wszystko - od instalacji oprogramowania po opis każdego bloku wizualnego języka programowania. Dostępne w języku francuskim, angielskim, niemieckim i włoskim. (Wkrótce także polskim!).
Robot z otwartym kodem źródłowym, który może być używany zarówno w przedszkolu, jak i na uniwersytecie. Robot występuje w wersji Thymio i Thymio RF - w tym przypadku do zaprogramowania nie trzeba go podłączać do komputera za pomocą kabla. W wersji podstawowej podczas przesyłania kodu robot musi być podłączony do komputera, po zaprogramowaniu działa bezprzewodowo.
ULOTKA | ULOTKA | SZABLON | SZABLON | SZABLON | SZABLON |
SZABLON | SZABLON | SZABLON | SZABLON | SZABLON | |
Opis programu | Rozmiar | Data | System operacyjny |
Oprogramowanie Thymio Suite dla systemu Windows NOWOŚĆ | 170 MB | 06.03.2023 |