Agraf Sp. z o.o. jest autoryzowanym serwisem oraz wsparciem technicznym dla produktów Newline Interactive w Polsce. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przedłużenia gwarancji, zgłoszenia serwisowe, wsparcie techniczne, pomoc w rejestracji urządzeń. Te i inne usługi świadczymy w ramach naszego centrum serwisowego.

Zasady serwisowania produktów

Firma Agraf, jako autoryzowany dystrybutor, prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów następujących producentów:

  • Turning Technlogies (tablice DualBoard, Touch Board, Tablety Mobi View, piloty: ResponseCard LT, ResponseCard RF LCE, ResponseCard NXT, QT i QT2)
  • Newline (tablice Newline TRUBOARD, mnitory interaktywne 55" do 98", monitor Flex, wizualizery TruCam oraz menadżery TruCast)
  • Funtech Innovation (monitor interaktywny: Ideao Hub, kamery konferencyjne Innex: C220, C470, C570, C830, Cube)
  • Globisens (dyski pomiarowe Labdisc: Uniwersalny, Fizyka, BioChem, Środowisko)
  • Boxlight (drukarki 3D: Robo E3, Robo E3 Pro)
  • Mobsya (robot programowalny: Thymio, Thymio RF, Thymio AI)
  • DFrobot (robot programowalny: Maqueen)
  • Roycan (pracownie językowe: Roycan Optimas, Roycan easyLab)
  • Klear (soundbar Layla)

Jeśli chcesz zgłosić awarię wypełnij formularz zgłoszenia serwisowego lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.


AGRAF Sp. o.o.
ul. Nowe Sady 2, 94-102 Łódź
tel: 42 25 03 183
e-mail: pomoc@agraf.com.pl

Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.30

UWAGA! W przypadku zgłaszania awarii urządzeń marek Sony, BenQ, NEC, Suprema, Fonestar prosimy o kontakt z autoryzowanymi serwisem tej marki
– Kontakt do serwisów znajdą Państwo poniżej.

BenQ
Prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 801 551 251 lub 62 766 77 71 (obsługa klienta)
Serwis czynny do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00

NEC
CSS Beskidy:
ul. Emilii Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała
Infolinia Polska
tel. + 48 033 829 82 90

Suprema i Fonestar:
Prosimy o kontakt mailowy: serwis@supremapolska.pl lub telefoniczny
tel. 790 013 848

SONY
Prosimy o kontakt mailowy: primesupport@eu.sony.com.
W treści zgłoszenia należy podać:
- model i numer seryjny urządzenia
- datę zakupu, a także załączyć fakturę,
- opis usterki
- dane osoby zgłaszającej (firma, nazwisko, adres, telefon).

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz zgłoszenia WRMA

Przejdź

Pomoc online

TeamViewer
Pobierz program

Przejdź

Kontakt

Formularz kontaktowy,
nr tel.

Przejdź

Zarejestruj produkt

Wypełnij formualarz
rejestracji

Przejdź

Filmy instruktażowe

Instrukcje
krok po kroku

Przejdź

Demo Options

Background only applies for Boxed,Framed, Rounded Layout