Agraf Sp. z o.o. jest autoryzowanym serwisem oraz wsparciem technicznym dla produktów Newline Interactive w Polsce. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przedłużenia gwarancji, zgłoszenia serwisowe, wsparcie techniczne, pomoc w rejestracji urządzeń. Te i inne usługi świadczymy w ramach naszego centrum serwisowego.

Zasady serwisowania produktów

Firma Agraf, jako autoryzowany dystrybutor, prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów następujących producentów:

  • Turning Technlogies (tablice DualBoard, Touch Board, Tablety Mobi View, piloty: ResponseCard LT, ResponseCard RF LCE, ResponseCard NXT, QT i QT2)
  • Newline (tablice Newline TRUBOARD, mnitory interaktywne 55" do 98", monitor Flex, wizualizery TruCam oraz menadżery TruCast)
  • Funtech Innovation (monitor interaktywny: Ideao Hub, kamery konferencyjne Innex: C220, C470, C570, C830, Cube)
  • Globisens (dyski pomiarowe Labdisc: Uniwersalny, Fizyka, BioChem, Środowisko)
  • Boxlight (drukarki 3D: Robo E3, Robo E3 Pro)
  • Mobsya (robot programowalny: Thymio, Thymio RF, Thymio AI)
  • DFrobot (robot programowalny: Maqueen)
  • Roycan (pracownie językowe: Roycan Optimas, Roycan easyLab)
  • Klear (soundbar Layla)

Jeśli chcesz zgłosić awarię wypełnij formularz zgłoszenia serwisowego lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.


AGRAF Sp. o.o.
ul. Nowe Sady 2, 94-102 Łódź
tel: 42 25 03 183
e-mail: pomoc@agraf.com.pl

Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.30

UWAGA! W przypadku zgłaszania awarii urządzeń marek Sony, BenQ, NEC, Suprema, Fonestar prosimy o kontakt z autoryzowanymi serwisem tej marki
– Kontakt do serwisów znajdą Państwo poniżej.

BenQ
Prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 801 551 251 lub 62 766 77 71 (obsługa klienta)
Serwis czynny do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00

NEC
CSS Beskidy:
ul. Emilii Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała
Infolinia Polska
tel. + 48 033 829 82 90

Suprema i Fonestar:
Prosimy o kontakt mailowy: serwis@supremapolska.pl lub telefoniczny
tel. 790 013 848

SONY
Prosimy o kontakt mailowy: primesupport@eu.sony.com.
W treści zgłoszenia należy podać:
- model i numer seryjny urządzenia
- datę zakupu, a także załączyć fakturę,
- opis usterki
- dane osoby zgłaszającej (firma, nazwisko, adres, telefon).

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz zgłoszenia WRMA

Przejdź

Pomoc online

TeamViewer
Pobierz program

Przejdź

Kontakt

Formularz kontaktowy
tel. i Skype

Przejdź

Zarejestruj produkt

Wypełnij formualarz
rejestracji

Przejdź

Filmy instruktażowe

Instrukcje
krok po kroku

Przejdź

Demo Options

Background only applies for Boxed,Framed, Rounded Layout