Agraf Sp. z o.o. jest autoryzowanym serwisem oraz wsparciem technicznym dla produktów Newline Interactive w Polsce. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przedłużenia gwarancji, zgłoszenia serwisowe, wsparcie techniczne, pomoc w rejestracji urządzeń. Te i inne usługi świadczymy w ramach naszego centrum serwisowego.
Firma Agraf, jako autoryzowany dystrybutor, prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów następujących producentów:
Jeśli chcesz zgłosić awarię wypełnij formularz zgłoszenia serwisowego lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
AGRAF Sp. o.o.
ul. Nowe Sady 2, 94-102 Łódź
tel: 42 25 03 183
e-mail: pomoc@agraf.com.pl
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.30
UWAGA! W przypadku zgłaszania awarii urządzeń marek Sony, BenQ, NEC, Suprema, Fonestar prosimy o kontakt z autoryzowanymi serwisem tej marki
– Kontakt do serwisów znajdą Państwo poniżej.
BenQ
Prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 801 551 251 lub 62 766 77 71 (obsługa klienta)
Serwis czynny do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00
NEC
CSS Beskidy:
ul. Emilii Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała
Infolinia Polska
tel. + 48 033 829 82 90
Suprema i Fonestar:
Prosimy o kontakt mailowy: serwis@supremapolska.pl lub telefoniczny
tel. 790 013 848
SONY
Prosimy o kontakt mailowy: primesupport@eu.sony.com.
W treści zgłoszenia należy podać:
- model i numer seryjny urządzenia
- datę zakupu, a także załączyć fakturę,
- opis usterki
- dane osoby zgłaszającej (firma, nazwisko, adres, telefon).